Äääääntligen värme......

Ja då har värmen äntligen kommit, hääärligt. Och helg är det så man é ju ledig. I Fredags när vi for från dagis jag och min son så när vi kom utanför huset var han så kissenödig så han inte hann in  sedan for,jag, min sambo och våran son och spelade mini golf. Denna gången fick jag stå över vinsten det var gubben som rodde hem den.
se sånn stil han har. Ja ja jag klår väl honom oxå nångång. Idag har vi varit i Tärnaby på marknaden, under bilfärden tog jag lite kort på fjällen, jag tycker dom är så maffiga där dom står täckta med snö på topparnajätte härligt ser det ut tycker jag. Väl på marknaden mötte vi min arbetskompis E kul och massa annat folk från Storuman. Sprang även på min sambos dotter E och hennes kompis C. Vi mötte sedan C´s mor och herregud vad lika dom va, ujujuj. Efter drygt 2 timmar var vi less och började resan hem, ååå vad varmt det var, vi har c:a 30 grader idag svettigt,svettig . Och det märktes både på min sambos son K och våran gemensamma son E. Dom slocknade i bilen båda två.Väl hemma badade jag Ozzy, så nu är han härligt len och gó. Nä ha dé nu tills nästa gång........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0