Börjar bli bättre....

Hoppas jag iallafall, ena stunden känns det lite bättre med febrigheten och ont i halsen, men sen hoppar det på en igen..... Men skam den som ger sig, skiten skall ut ur kroppen. Natten som gick nu var ingen höjdar natt, frös, svettades omvartannat, o lederna ja allihop dom värkte som bara .......Nä nu är jag trött på att vara sjuk...

Igår kväll ville min son iväg och bada igen, jo han är lite galen, en riktig vattentokig kille, han skulle kunna plaska runt i timmar om han fick. Jag körde bort honom till hembyggdsgården så medans han badade så körde jag några träningspass med Ozzy.  Här kommer nu lite foton från gårdagens kvällsdopp, burrrrrrDansar i ...

 sedan vill jag bara visa min egna sommaräng på tomten Ja då var det nog för ikväll, tills jag skriver igen, Ha dé,!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0