Då var det Söndag igen..

Och denna dagen börjar med strålande sol och 25 grader varmt, häääärligt...

Snuvan och halsontet är kvar, men jag tror febern har flytt sin kos. Nu klagar gubben min, som tidigare i veckan skröt att
 " han inte kommer att bli sjuk, han äter ju omega3" på att han har ont i halsen och går runt och snorar. Inga komentarer..

Söndagar är ju som lite trista tycker jag, så vi tog en sväng med bilen jag , gubben, våran son och hans bästa kompis A.

Bästa kompisen   En solstråle          På skoj humör     En skärpt bilist

Vi köde mot Sorsele och kom sedan fram vid Gunnarn därefter körde vi vidare in i Barsele och där träffade vi M som skörde traktor och bländade folk med sin vita bringa, hehehe

Vi fortsatte bilfärden och nu styrde vi bilen mot min gubbes syster M och hennes man S och deras stuga

Framme vid stugan, två gossar vid vattenet bakom stugan och min gubbe

Väl framme...då var ingen hemma, dom var på väg till Skellefteå,  attans oxå, ja ja det är sånt som händer.

Vi satte oss i bilen och for hem,  vi köpte en A-F och väl hemma satte jag mig på verandan och slappade.

Dagen avslutas sedan med regn och rusk, fy....får bara hoppas att jag nu den sista semester veckan kan få liiiiite sol och värme iallafall. Nä nu skall jag göra någon nytta oxå , ha dé gött..

Kommentarer
Postat av: ANNAPANNA

va roligt att ni tog med axel på en sväng!hoppas att ni får en underbar sommar!! tusen kramar Anna, Jonte, Axel och Olle

2008-07-13 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0