Nu har även jag en blogg

Ja nu har även jag ramlat dit och skaffat mig en blogg.....idag är det söndag och det känns som om hösten intagit vårt Västerbotten. Det blåser ishavsvindar och småregnar...Fy...och man har semester, men lugn lilla du det är 2 veckor kvar värmen kommer hav förtröstan. Igår var vi ute jag och min bordercolli Ozzy och lekte med hans 2 kompisar pudlarna Chili och Tudor. Å hej å hå det gick vilt till, så idag haltar Ozzy lite men det är nog ingen större fara. Jag och Matten A vandrade runt hembyggdsgården och hon är lite av en sakletare så det slutade med att vi återkom till bilararna med en stor planka och en längre stock, som jag såg som skräp. Men A såg det som ett bord och 4 ben. Ja ja tänk om man kunde lära sig att se sånt att man hittar saker i naturen som man kan göra om till något andvändbart. Kanon. Nä nu skall jag göra lite nytta också .. Ha dé och här är även en bild på min bordercolli Ozzy 


Kommentarer
Postat av: maria

Jo du jag har oxå tänkt på det här med bloggande, men du hann iallafall först...min kommer så småningom..

Men Marita..blåser det ishavsvindar!!!

Att du inte tar familjen och flyttar "hem". inte för att det är strålande väder här just nu. men det är ju varmt (varmare) iallfall....det var ju lite tur i oturen att ni inte kom ner denna veckan om man nu se till väderlek..men saknar dig och det hade vart mycket kul om ni hade vart här för den sakens skull.

2008-07-08 @ 13:34:37
Postat av: Annapanna

Men nu längtar den färdiga bänken på din rumpa!!!Kall cola utlovas....kram från oss i värmen

2008-07-28 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0