Äntligen....

Ja äntligen börjar det kännas ok i halsen igen, ja tacka vet jag penicillin....

Igår Lördag var det en heldag inne, förrutom ett gäng snabb turer med Ozzy, han är less på mig nu skall ni veta å jag förstår honom.

Fick fint besök av Jenny som var så snäll så hon kom hit med en påse bullar ååååååå gud vad goda dom var. Edwin mumsade på även han för fullt... Detta har hon ej gjort för sista gången. Tack underbara Jenny ..

Kl 12.00 började jag med middagen, jo faktiskt  så tidigt, för  jag gjorde en stek å även denna blev kanon. Det blev stek, kokt potatis, gräddsås, snitt gurka & italiensksallad. En riktig kanon middag ... Alla jätte nöjda.....m.m.m.m.m.m va gött....

Underdagen så snöade det först bara lite fli som gubben säger, sedan under eftermiddagen/kvällen drog det på ordentligt. Så K tog ut sin skoter på premiär tur en kort tur ja man ser ju inte så mycket men det lyser där nån stans, å nu in med skotern igen. En annan som är glad över snön är ju såklart Edwin, han & grannen Axel är ute & gör små hopp som dom kör sina snowracers i....



Ja nu är det ju Söndag så det är bara att ladda upp för en ny tuff vecka.......

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0