Halsfluss.......

Ja jag säger bara AJ;AJ;AJ . Ja skall jag beskriva hur det känns i halsen när man har halsfluss...Jo om ni vet sånna där stängsel mé taggar  runt, jag det känns precis som om man hade ett sånt i halsen en riktigt stor fet taggtråd. Sedan har vi febern på detta , huvva vad ´jag har frysit & skakat.

Jag ringde läkaren igår & fick tid nästan omgående, hon hörde hur jag lät så hon ville ta prov på både mig & Edwin, så vi for upp & hon behövde inte se så mycket förren hon insåg att här gör det ont. Edwin hade ingenting..... än så länge jag hoppas verkligen han klarar sig, för så här ont önskar jag ingen .
Halsfluss Ja klicka här så kan Ni läsa om det. Jag fick ju penicillin , Kåvepenin huvva vilka tabletter  å dessa skall tas på fastande mage, så igår när jag skulle ta den första tabletten hade jag inte ätit nått alls det gick inte,   gör sååå ont i halsen.

Idag när jag vaknade så kändes de mycket bättre, ja man kan ju undra  vad det är i penicillinet. För visst känns det även idag i halsen men absolut inte som igår.

Jaha..... fick nu sms   av Jenny  hon är överlycklig........över vaddå....??????? Jo NI det , ja det tar emot att skriva det...... men okey då..... det snöar...........yes I know she is a little bit crazy........


By for now

Ha dé gött

Ja just dé en sista komentar:

Match Resultat
 Elitserien Färjestads BK vs. Skellefteå AIK             5              -          2

Hörru David , jag skriver  inget mera....... jo kolla här: Färjestad-Skellefteå

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0