Ja det blev en ruggig dag....

Ja kallt har det vari hela dagen, jag tog Ozzy på en timmes träningspass men det var tufft. Jag kan säga så här att man behöver inte bleka håret.....Nu fattar ingen nått... Jo jag menar att det är så kallt ute så det blir frost i håret så det var vitt. Kolla här på Ozzy´s päls så såg även mitt hår ut.
Storebror fick äntligen ut med sin ny inköpta skoter under promenaden med Ozzy så mötte vi storebror . Vi gick sedan hem för att lägga oss å vila en stund innan middagen hos farmor & farfar. Storebror var slöast av oss lille killen é trött efter skoter färden......

När middagen var över å  den var jätte god som alltid, go fisk med pressad potatis & sås. mumma. Tog storebror & pappa en brottningsmatch å som synes så vann...ja pappa....tror jag ... eller ?????


Nä nu skall storebror ut å ragga på byn så jag skall skjutsa ut dom..så

Ha dé .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0