Tack skall Ni ha ....

För Era gratulationer, tack Jenny  för din skönsång jag hör din ljuva stämma inne i mitt huvud...

Å tack Madde & Molly  hoppas vi kan ses snart .......

Ikväll har det varit hockeyträning som alltid på Söndagar, å jag skall säga att ikväll gick det hett till ....
Slagsmål på isen,  den ene  är Edwin...hmhm undrar vars han har fått detta heta temprament ifrån...(inte mig....)
Här får tränaren gå in å bryta......

Ja ja jag säger då bara dé...... dé skall börjas i tid....

Nä nu skall jag stoppa Edwin isäng så han vaknar lugn & harmonisk....

Ha dé gött........

Kommentarer
Postat av: Amrén

du var då en dålig en att uppdatera här..

2008-11-27 @ 16:08:07
Postat av: Anonym

Hörru du du....

2008-11-27 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0