Även jag har blivit utmanad

Av Jenny :

Utmaningen lyder si så här:

* Länka till den som har utmanat dig  & sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga & knäppa
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att lägga deras namn & länka till dem.
* Låt dem få veta att dé har blivit utmanade genom att lämna en komentar i deras blogg

1. Jag har fått en dum ovana att börja snooza på morgonen, å då menar jag snooza läääänge, det kan ta upp till 1 timma innan jag orkar masa mig upp...

2. Coca - Cola jag säger bara Coca-Cola ..

3. Jag älskar att vara ute & jobba med min hund, som jag nu börjar få fason på..

4. Fått en passion , Turkisk Peppar, gött att börja dagen med......

5. När jag har borstat tänderna så får jag INTE dricka nått efteråt inte ens vatten..

6. Å tandbosten skrapar jag mot kranöppningen i våll hett vatten.

7.  Börja dagen med en dusch i 20 minuter & där börja uppvakningsfasen....

Å mina utmaningar blir: Ja nu har ju Jennypenny tagit ... men men

Kia

Ja jag kan inte komma på någon mera att utmana. Men det duger gött å väl

Nä skall väl ta & jobba lite nu..

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0