Besök på brandstation...

Ja idag har E´s klass varit på besök hos brandkåren, & det var tydligen en höjdare. Dom hade fått gå runt & kolla in alla spännande saker, & höjd punkten var ju hemfärden tillbaks till skolan igen. Ja den färden fick dom göra i brandbilen wooow vad spännande&  så fick dom en brandhatt så här fin blev E i sin oranga hatt.

Annars är det mörk nu när man stiger upp & blir fort mörkt när man kommer hem. Idag när vi kom hem vid 17.15 tiden så var det en jätte fin fullmåne uppe så natten lär bli kall & dé luktar snö ute, eller ja..vinter. så hä fin var våran fullmåne.


Så jag blir ju inte förvånad om det ligger ett vitt täcke på marken nån morgon när vi vaknar här snart.


Ahh idag känner jag mig tröttare än tröttast. men jag håller mig uppe för ikväll är det ju Persbrandt & då somnar man ju med ett leende på läpparna. Å sover gött....& drömmer bl....

Nä nu är det bra för idag...

Så ...

Ha dé gött....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Persbrandt gillar jag me! han är helcool. Jag brukar titta på actionfilmer vad gillar du? Grabben ser fin ut i sin fina hatt. Hälsa honom.

2008-10-15 @ 19:53:00
Postat av: Kia

Här gick det undan.... Det var jag som skrev förra inlägget. Hann klicka innan jag fyllt i namn.

2008-10-15 @ 19:54:35
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: Kia

Ja du får allt ge dig till tåls. Men jag lovar det blir en riktig höjdare med bilden.

2008-10-16 @ 08:22:01
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: Kia

En sida med bara Persbrandt hmmm

2008-10-16 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0