Björnliga/skridskoskola....

Ja nu har den äntligen startat till E´s glädje. Björnligan så i kväll har det blivit hockey i 2 timmar å så duktiga dom är dom små liven även en eloge till tränarna som idogt ställer upp.

Å här kommer E i väldans fart med pucken & skall ta sig hukandes under det blå hindret....
Å så skall man böja på benen... En hockey kompis ....
 Å här går det undan, en kompis till
Å här en av tränarna T som skall ha en JÄTTE eloge för allt han gör för barnen/laget  SIK .

Ja så nu vet man vad man gör mellan 17.15-19.15 varje Söndag.

Ja just det jag fick ett sms av min bror G i går, dom hade orkan på Västkusten så han visade att dom satt innomhus & mös med en Irish Coffe (tror jag det stavas) , men nej det är ingenting för mig. För mig gäller
Coca-Cola. Nä nu får det vara nog för idag, måste ta ett tag med Ozzy som har varit så duktig hela dagen. Han har fått vänta med sitt, jag tog  imorse & började möblera om E´s rum & det tog sina timmar. Så nu är hela kvällen Ozzy´s

Så tills nästa gång. Ha dé....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0