Första snöflingorna....

Ja då kom dom då, dom första snöflingorna. Fick igår ett sms från gubben min taget från hans jobb där la det sig lite. Annars var veckan som vanligt. Mycket jobb, men veckan gick otroligt snabbt.

Igår så var det dax för ett bullbak igen, E ville baka kanelbullar eftersom kanelbullensdag nalkades så kvällen bestog i att kavla & knåda deg, sockra & in i ugn & ut ur ugn. Samma procedur gjorde vi idag, så sammanlaggt i helgen har vi bakat 80 st bullar.

I morse när vi steg upp 07.15 så dinglade snöflingorna ner även här men det var bara små flin som dom säger här uppe men det räcker så för mig, nu kan vi hoppa fram till sommaren kvickt.

Har även tränat en heldel med Ozzy i veckan, satte mig utanför Ica & övade passivitet & det gick över förväntan tog endast 10 minuter så lade han sig ner & inte ett pip han sa. Övningen avslutade jag sedan med en promenad hem, där det vankades godis sök.

Nu skall jag & E ladda upp för en eftermiddag i badhuset. Storbror K skall kanske med till E´s stora förtjusning.

Nä nu skall jag hoppa in i duschen, så till nästa gång. Ha dé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0