Ja nu kommer dom...

Fotona från dagens gó fika fullt mé götta va dé. Skinka, ost körv härligt gisch i form av mimosa sallad, räksallad m.m ja hon é en klippa Jenny penny.

Men farlig i köket , det är inte utan att man håller tand för tunga när man ser henne i denna formen, ja kritiserar henne´s go fika  gör man på egen risk, hehehehihi.


Det har varit en låååång Fredag trodde aldrig den skulle ta slut. Men när väl klockan slog 15.00 stängde vi växeln & städade bort lite kundärenden som låg. Sedan tog vi ett snabbmöte vid 15.30.


Då var den en ny J vi såg satt & snuttade & snusade gött på sin sadelvärmaremmmmm en sånn arom, mumma......

Sedan åkte jag & hämtade Edwin som hade gjort en sånn fin bil i trä som han sedan har lackat han fick så mycket beröm av fröken , - en mycket kreativ kille , sa hon å denna kreativa kille skall ikväll på sitt första party. Dom skall ha Halloween party på skolan & Edwin vill dit,  å visst får han väl dé. Min lilla kille börjar bli stor:

Vet nån om det finns en stopp&växt knapp på dessa små liv ?

Nä nu skall jag hjälpa Edwin att ta fram nya rena kläder så till nästa gång vinke, vink (J´s hand)

Ha dé gött.......


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha!



Ja det är bäst att man aktar sig för mig. Med en kniv i handen kan jag bli farrrrrlig...Grrrrrr ;-)

men innerst inne i hjärtat är jag bäst och snällast i världen.



Trevlig helg och vi syns väl i morrn på värdlens bästa dag - Skoternsdag!!

2008-10-24 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0