kkk aaa tt.....

Ja så låter det hemma just nu i köket, Edwin sitter & övar på att läsa & skriva i sin skrivbok som jag har köpt till honom. Å han kämpar på bra, skriver alla bokstäver övar han åxå på .

Idag när jag kom till förskolan låg han på alla 4:a & målade en stor teckning, han älskar att måla, rita & klippa ut . Idag hade vi möte med talpedagogen på skolan, han har lite problem med RRRRRRR , så detta har dom övat på & nu kommer RRR et, men nu är det nästa mål att få in RRRR i en mening. Men hon berömde honom & sa att han é snabblärd, det måste va Bände gener det där...eller ???!!!

Ja ja, nu skall jag försöka stoppa han i säng, för ikväll är det min kväll,  House börjar igen......ååååååå 2 underbara kvällar på raken. Ikväll House & imorgon Persbrandt vojne, vojne, det är kanske nu det skall varnas för våta nätter......

 Tack tv:4:a för detta !!!! Jag bugar.

Nä nu åter till ordningen, det får vara bra för denna gång....

Säger så... Ha dé gött...

Kommentarer
Postat av: Amrén

Haha..Bände gener! Den var rolig ;)



Får se i morrn om du har smält bort efter kvällstittade på TV:n :)

2008-10-14 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0