Å dé é Måndag igen....

Ja  å en jobbig Måndag har det varit, har varit otroligt trött & seg idag. Till råga på allt, så fick vi in väldigt mycket jobb idag. Puh !!

Hockeyn igår gick bra, vi blev bara där i 1 ½ timme för sedan skulle endel hockey mammor lära sig att köra ismaskin (tur att jag ej var med bland dem) . Vintern står för dörren nu & det blåser jätte kallt.  Nu finns ingen återvändo.

Vår fina stolthet här uppe i Storuman ser Ni i bakrunden på förra kortet men här kommer han igen, den röde, den fine Vildmannen visst é han läcker ??? !!!!.

När jag hämtade E idag efter jobbet satt han & kompisen S vid ett bord & ritade. Ingen av dem ville hem, hm.  Så låter det minsann ej på morgonen kan jag lova. - Men mamma måste jag åka till förskolan idag.... jag är såååå trött...
ja ja jag är glad att han trivs där med sina kompisar . Nä nu skall vi spela Cars  på XBox 360, å mamma får väl däng som vanligt...wrooom,wrooom

Så tills nästa gång, Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0