På badhuset...

Med storasyster E & mamma, ja idag var vi i badhuset från kl:13.00 - 16.00 uj vad kul han hade det. Storasyster var med & badade medans mamma tittade på....här är vi på väg in i duschen först innan det blir dax för bad, mja ,storasyster var först lite fundersam om hon skulle bada eller inte men tillslut hoppar även hon i det blev mycket stoj & stim med kompisar,  för som tur var så kom dom dit dom flesta & mycket roliga leksaker har dom i badhuset oxå men efter några timmar blev man ganska trött så efter "sista"  gången (som han sa så där 500 ggr kändes det som) så åkte vi  hem & började med middagen, spagetti & köttfärsås mumma....efter en stund kom även gubben hem efter en dag med fisk slakt . E somnade på soffan medans storasyster var snäll & hjälpte mig med att städa ur kylskåpet, jätte bra då slipper jag detta i morgon Ja just det jag skrev ju om solrosen igår den börjar ju komma så smått se här mer & mer ser det ut som den vill börja slå ut, hoppas, hoppas ........Nä nu skall jag sluta & det gör jag med en badbild till Ha dé nu så gött, natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0