Saknaden försvinner aldrig...

Nej det gör det inte, jag tänker på henne varje dag. Ja min mor menar jag, hon gick bort 1995 men det går inte en dag utan att hon finns med i mina tankar. Hon var bestämd min mor, sa hon nej så var det nej, försökte man nått så kom hennes svarta ögon fram, men jag älskade henne & älskar henne ännu,  jag är glad för att hon var just min mor.

Jag har också en underbar far,  han är idag 86 år & bor kvar i Uddevalla där jag är född, han var däremot för snäll när vi var små och är fortfarande snäll. Så kontentan av detta är att jag har haft en underbar barndom men två underbara föräldrar.

Nog om detta nu, jag var just ute & kollade E´s solros....nu börjar det hända nått men nu går det helt plötsligt inte att lägga in bilder...... så bilden på solrosen får jag lägga in senare. Så vi säger så på nån dag. Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0