Ja nu har äntligen....

Värmen kommit även till oss här i Norr..... En lunch i veckan när jag var hemma & skulle ut med Ozzy , träffade jag våran underbara granne  Anna med sonen Olle. Olle satt  å lapade sol å såg väldigt nöjd ut...

Olle som njuter i fulla drag...

Veckan gick på som vanligt, började som Ni tidigare kunnat läsa om mitt fin, fina besök av Erika 
och hennse lurviga små vänner. Gå gärna in på hennes hemsida Månhedens   & kolla på dom små liven, Ni lär inte bli besvikna.

Också var ju även Åsa här vårt kära tillskott på jobbet.  Då vill jag lägga väldigt stor vikt på ordet  tillskott .

Ja sen kom vi till Fredagen som löpte på som vanligt, fram till 13,45 då förskolan ringde & meddelade att Edwin hade skadat sig så jag var tvungen att komma.

Jag stängde ner allt på jobbet & for till förskolan där Edwin satt & grät, han & en kompis hade lekt kung fu sparkar & Edwin skulle parera en sådan som träffade rakt på långfingret på vänster hand & fingret böjde sig bakåt & han stukade fingret.

Vi åkte  upp på sjukan där dom röntgade fingret i 2 olika vinklar & konstaterade en kraftig stukning så han fick en skena på sitt finger .....



Idag har det varit ett underbart väder, snön smälter bort i rask takt....häääärligt....



Men jag har även idag fått ett sms av min goda vän Maria från Uddevalla som ville visa mig hur björkarna ser ut där just nu....

På samma gång som man blir lite avis så är det läckert att man bor i ett så avlångt land så det är sånna här skiftningar....

Nä nu é dé Robinsson.....

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0