Skoterträff mé pappa....

Ja i Söndags åkte Edwin iväg på skoterträff mé pappa. Dom tog skotern & drog iväg runt halv 10 på morgonen
Ja här gör dom sig redo för att åka iväg....

Å här bär dé iväg... Mamma var hemma & var nervös. Dé va en lång tripp på 4 mil..

Jag & Ozzy passade på att träna lite å gå en lång sväng. Han fick tränade att bära saker i munnen , jag tog en pet flaska som han bar hela vägen , å dé gick gör bra. Han släppte nån gång. Men sa jag åt honom att "ta flaskan" så gjorde han dé.
Här går han så duktigt å bär sin flaska...

Efter ett antal timmar kom då äntligen Edwin & Pappa hem igen





Puss på Er där ute....



Skoter turen hade gått bra, Edwin somnade på vägen hem...Jag har aldrig förstått hur man kan somna på en skoter...hm.. ja ja

Under veckan har vi fått snö, mera snö... Fy !! Man börjar bli smått trött på snön nu, speciellt som man har släkten i Uddevalla som inte är sena med att meddela att nu, så blommar rabatterna å solen står högt på himmlen. Graderna är c:a 15 +.......Ååååå vad avis jag blir...

Så skottat har vi gjort, grannen var ute å skottade han med men dom körde en egen variant..
haha ja du  Olle du é för söt....

Men idag, på eftermiddagen kom det....Å vad jag jublade på jobbet. ......

Regnet, va hääärligt det bara strilade ner......Jag ser en ljusning...

Nä nu skall Edwin snart in i duschen å sen i säng. Så Ni får ....

Ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0