Sista dagen på semestern...

Men på samma gång känns dé skönt, att få komma in i gamla gängor igen. Förra Lördagen var vi ute å fiskade en tur..Jag , gubben, Edwin & Edwins kompis Gustav

 Gubben ...

 Kompisen Gustav...

 Edwin väntar på napp....

 Nu var dé Gustavs tur att försöka få napp ååå tillslut såååå....

 Drogs dé upp en regnbåge... Lyckan var total.....

 Sen var dé dax att dra sig hemmåt innan myggen äter upp en.....

 Väl hemma så tog Edwin en sväng mé sin båt.....

Idag har jag varit på jobbet en sväng å hälsat på. Fick ett sorgligt besked igår , som än en gång uppmanar till att man skall vara glad för dé man har å vara rädd om dé. Tänker på Er...Kram

 Edwin har varit snäll å rensat en fisk idag som jag kokade för att ge till Svenne. Men tror Ni han åt den. ICKE !! Jag har då ALDRIG varit med om en katt som INTE äter fisk. En sånn ........ Tur att Ozzy var hungrig, han åt gladeligen upp firren.

Nä nu skall jag gå å fixa middagen, så Ni får


Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0