Sista dagen/natten i Uddevalla......

Jaha då var dé sista dagen/natten i Uddevalla. I går var det en helt underbar dag med först sol & bad på Lanesund. Då även min broders fru Britt-Marie var med...Dom kom ju hem från Tyskland i Torsdags.



 Här simmar hon som den värste fisk....

 Edwin kastar macka....



 Lite vilande mellan allt badande....

Min bror Tony & hans fru har ju som saggt varit på husbils semester i Tyskland å vi har då fått låna både deras hus & bil

 Husbilen

 Å här är bilen som jag & Edwin har raggat runt i Uddevalla med......

I går eftermiddag blev det grillfest här hos storebror, där min andre broder Garry & hans flickvän Ywonne kom, även Robin min tredje broders son var där. Så vi blev några stycken som åt & drack gött....

 Garrys tjej Ywonne & broder Tony

 Robin & broder Tonys fru Britt-Marie

 Broder Garry...

Å så här ser broder Tony ut när han vilar på altan...hehe



Vi har även idag varit på Lanesund, i 5 timmar med sol & bad. Idag var det tyvärr igen mycket brännmaneter. Men vi fick hålla koll å bada där dom inte var.

Sedan kom vi hem å lagade middag korvstroganoff med ris. Sedan tog jag & Edwin en match i bordtennis...

 Edwin har blivit en riktig hejjare på bordtennis, så man har nästan inte en chans....

Nä nu kommer broder Tony från sin golf runda å vill ha sin dator,  å jag skall börja packa ihop oss för morgondagens hemfärd.....så ni får....

Ha dé gött.....

Kommentarer
Postat av: Amrén

men vad är det jag ser på bordet? Coca cola?! Ajjabajja fru Bände!

2009-08-03 @ 11:14:47
Postat av: Marita

Näru den är faktiskt Robins....

2009-08-03 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0