Svetten lackar i Storuman......

Ja PUH vad vi svettas. Här é dé minst 30 grader i solen. Ja nu har man varit hemma i 4 dagar & det känns rätt så okey. Nu när solen skiner iallafall..

 Jag måste ju få börja med att visa min underbara blomma jag fått av grannarna. Hela vintern har det endast varit en lång tråkig pinne. Men ett bad på 1 timme varje söndag har gjort susen. Kolla så fin den är....

Vi har även hunnit med att frosta av frysen å då hade jag hjälp av lille Svenne som satt å undrade vad som händer inne i frysen...







Sen så har vi så otroligt mycket blåbär utanför vårat hus, å dé é ju så gött, men jag får slåss om dom med Ozzy....

 Han älskar dessa blåa bär......

 Hahahah jo jag måste ju berätt oxå. När jag kom hem igen blev jag så sugen på salt så jag var på affären å köpte havssalt som jag har blandat i en sprutflaska å sprutar på kroppen när jag solar.....hääärligt...

 Å idag har dé även varit premiär på skrillorna, å dé gick galant. Det var en liten skillnad att gå in i isladan å sedan ut igen.... Snacka om kontraster....

 Här är en av Edwins kusiner, min broder Tonys dotter, Sandra som nu har flyttat till sin pojkvän i Norge. Kram på dig å sköt om dig. Så vet Ni att Ni är jätte välkomna hit å hälsa på....

Nä nu skall vi laga lite mat, eller nått enkelt blir nog hamburgare......


Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0