Åååå vad mycket snööö...

Jaha då slog man upp sina blå imorse klockan 09.00 , tittade ut & insåg snabbt att det bara var att dra på sig kläderna å ut å skotta....Det tog 1 timma innan jag var klar, det har kommit en heldel å mer kommer dé...

Satte mig nyss å tömde mobilen på lite kort...

 Julklapps berget innan tomten kom å tog dom natten till Julafton...

 Gubben, Kim å Edwin i fullfärd å öppna klappar....

 Edwin med en av julklapparna på huvudet, kan inte se vad det står men nått konstigt är dé...Å men den sötaste vovven jag mött. Fröken Mychka (vet inte om det stavas så) men gosig é hon iallafall....

 Gubben å sötnosen....

 Edwin tar en gosestund...



 Underbara Emma....

 Jo just dé. Gubben har köpt sig en ny tröja.....

Nä nu skall jag slänga mig på soffan tills dé é dax att skotta igen.....

Ha dé gött.....


Kommentarer
Postat av: pip och murre

tack för ditt inlägg,välkomen tillbaka när du vill,vi skriver varje dag!

/tass från katterna pip och murre

2009-12-25 @ 18:58:21
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0