En lugn inne kväll....

Ja idag håller man sig inomhus. Det har stadigt legat minus grader hela dagen. När jag var hemma på lunch mätte det -16 grader. Burr,burr. Bilen gillade inte att behöva startas idag...

Väl hemma efter skola & jobb, stökade vi undan lite sedan satte sig Edwin framför datorn & spelade en stund.



Men nu ligger både han å gubben i sängen.. Jag nattade dom båda så jag för en stund för mig själv...mmmm vilket är helt underbart.

Imorgon skall vi ladda för Julbord via jobbet. Det skall bli kul å få komma ut & tjöta lite, förrutom jobb tjöt utan allmänt svammel som det skall vara på fester...

Å dé är lite speciellt imorgon. Som dom flesta vet jobbar jag på Storuman Energi & som nu i år firar 10 år. Härligt å av dessa 10 år har jag jobbat där i 9 år & 3 månader. Ja Ni jag har bott här så länge nu..

Nä nu vankar Ozzy av å an här, han har varit lite krasslig i magen så dé é nog bäst att jag tar å går ut med honom. Trots det iskall vädret vi har där ute.....

Så ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0