En presentation om än liten...

Ja jag har filmat vårt hem en snutt för dom av mina vänner söderöver som ännu ej varit här uppe & hälsat på..
Kanske kan vara sköj att se hur vi bor...



Ja sådan matte sådan hund, varken jag eller Ozzy är så förtjusta att vara med på bild. Men såg Ni i köket, handmålat kakel helt otroligt hur hon har orkat, dom som bodde här innan.

 Nu har jag även hunnit dammsuga, gjort rent kamin, varit ute & handlat. Å sist men inte minst hämtat Edwins Baddare...

Å vägen hem från byn var snöig...Det snöar ganska bra här ännu. Dom spår inte väder så lysande. Kollade igår Tv4:a å då skulle vi inte få någon snö alls, bara södra Sverige...



Så nu skall jag ta Ozzy på en sväng ut igen, sedan bär det av till skolan för julpyssel å fika. Kommer säker nått om detta åxå lite senare....

Ha dé gött

Så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0