En underbar semester dag...

Ja idag har jag tagit en semester dag, å gud så gött det är... Dagen började med 20 minuters försök till väckning. Då menar jag att få upp Edwin. Han är bedrövlig på morgonen. Men tillslut gick dé.. Sedan på med varma kläder för en promenad till skolan..

Underbart det har snöat , underbar mjuk puder snö....



Väl frame vid skolan fick mammsen en go puss & kram. Så fortsatte färden med en långpromenad med Ozzy..Å vad han njöt han älskar snön.



Många hundar mötte vi på vägen å det var väl endast mot en han hade problem min fyrbenta vän.. När vi sedan kom hem var det dax att ta tag i snöstyrarn... Kolla nu storebror så här gör man när man skottar...
Måste ju visa Västkustborna hur dé går till. Dom é ju inte vana snön....



Nä nu skall jag göra rent kamin, åka å handla hämta simmärke åt Edwin på badhuset. Han har tagit Baddaren som jag skall dit å lösa ut. Igår simmade dom klädsim vilket han tyckte var jätte jobbigt. Skolan ringde vid 16 tiden å meddelade att jag nu måste komma & hämta Edwin. Dom trodde han var sjuk, hade somnat på soffan. Men han var så genomtrött så han somnade. För väl hemma så var det ingen fara med honom. Ingen feber ingen trötthet. Men jag passerade honom i säng klockan 19.00 å la mig å gosa med gubben.....En undebar avslutning på Måndagen

Nä nu får

Ni ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0