Videofy.me....

Nu var det ett tag sedan igen, men har nu fått mobilen jag vann i en tävling...Jo Ni läste rätt. Jag vann. Som aldrig vunnit något i hela mitt liv. Har vunnit en Sony Ericsson W995. Så nu kan jag ta bra bilder igen och lite filmer.

Hahah jo filmer jag. Jag gjorde ett test & skulle lägga in dem via Videofy.me men när jag väl fått in dom i datorn vad gör jag. Jo jag väljer först fel film klipp.... Ja ja. Men andra gången fick jag till det.

Och den består rent av en test film på Edwin & Ozzy...Det blir bättre längre fram ag lovar. Måste öva. Alla är vi barn i början... Eller hur ???



Annars är det dö trist väder som vanligt. Mulet, blött å ingen snö i sikte. Å tänk då att man bor i Norrland.

Där det skall var en meter höga snö högar men icke sa Nicke... Nä Ni nu skall Edwin nattas (å jag mé )

Så till nästa gång

Ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0