Ett gott skratt....

Ja dé fick jag mig i morse, fick ett sms av min bror´s dotter Mike..Dom hade fått några fjun/snökorn i Uddevalla..hehehe
ujujuj vad snö dom fått. Vojne, vojne. Då kan dom komma hit å kolla, det har vräkt ner både Onsdag & Torsdag, men uppehåll idag. Men mera är på väg under helgen. + att dé é -21 grader kallt å blåser....

 Utanför Edwin´s skola ligger snön i drivor
 Bilen fryser till is på väg till jobbet...burr, burr...

Hemma på lunch idag när jag tog ut Ozzy, satt en liten pippi i vårat träd. Han satt helt stilla alldeles intill mig, ända tills Ozzy fick syn på honom & började hoppa runt som en skällande ekorre.
 Här har han flugit upp & satt sig högre upp i trädet


 Klickar man på bilderna kanske man ser honom lite bättre...
 Å den här lille söte killen skall iväg å tävla i helgen Rossi , så honom vill vi önska jätte lycka till...
Här vilar han upp efter hans & Ozzy´s träff i Söndags.

I morgon Lördag blir det en tur till badhuset med Edwin, det var länge sedan vi var där nu. Idag har han grann killen Axel på besök, just nu spelar dom memory å snaskar godis....

Nä nu får Ni

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0