Grattis till gubben min igen !!!

Ja visst é han duktig, den lille gubben, 3 vinster av 3 tävlingar här går starten åååå iväg far han å rätt in som segrare i måååååål!!! Så nu pryder ytterligare 1 vinst pokal hemmet...

Burkarcupen  kan man läsa mer om denna tävling.

Annars har det varit jobb hela helgen...Jo jag vet, men dé é mycket nu. Å tur att man har omtänksamma vänner, mobilen ringde på jobbet, det var Inger, den sköna bönan som meddelade att hon ville ha mina husnycklar för att ta med sig Ozzy ut på en sväng tillsammans med sin lilla Rozzi. Å vad glad & tacksam jag blev.
En annan som blev glad (överlycklig) var Ozzy han var så trött när vi kom hem....Under veckan har jag tagit ett beslut rörande Ozzy´s bebbe. Jag har plockat bort den nu. Orsaken är att han bara bär runt på den å piper. Det låter som , ja jag vet inte men han verkar inte må bra av den.

Han släppte den inte en minut utan gick bara å pep...inte bra...
Men nu när bebben é borta är han lugn & go igen....
En annan snygg kille Rozzi , Ozzy´s kompis....

Å i Fredags hade vi dragning på en träningslista på jobbet, JAG VANN en liten sked men en gaffel & en skål med lock...Kanon.

Jenny  fick ett stort paket
Nästa gång satsar jag på ett stort paket jag mé.....

Nä nu skall jag in i duschen så .....

Ha dé gött.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig lekstund i lördags. När blir det nästa gång? Matte din ska inte ta av dig din leksak, hon får göra som min....ta bort den där "pipapparaten" som gör att det piper.

Mossmoss

2009-02-23 @ 19:01:53
Postat av: Voff voff

Men pip leksaken é borta dé é jag som piper...Inte saken...

2009-02-23 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0