Kyla & åter kyla....

Ja dé har varit en stadig kyla nu, där tempraturen har legat mellan -20 & - 30 grader. Jag måste säga att nu börjar man bli lätt trött på detta.....Men på samma gång så är det otroligt fin ute nu när solen varit framme... Lägger in lite vinterbilder..
En kall vinter morgon - 28 grader...



En iskall cykel....Jo det finns tokar som cyklar nu....Inte jag då alltså....

Annars har det som vanligt varit full rulle på jobbet, vi har just nu börjat förmedla Vindkraft via Storuman Vind så telefon har gått varm rörande Vindkrafts frågor....Men det har varit kul, det är ju nytt för oss mé... Men allt har gått jätte bra & dé har varit många som har anmält sig till att köpa andelar...Kul....

Fick ett sött sms av min kära gubbe, som han han tagit en sen kväll
Kolla !!  mamma & son sover såååå sött....


Söndagen veckan som gick var dé ju Björnligan/Skridskoskolan som vanligt, å nu är det mycket barn som sluter upp, gud vad kul
Edwin i full fart framåt....(I röd tröja )
Alfred ser fundersam ut....Men han är en mycket duktig MoDo kille.....
Grann pojken Axel i fullfart med pappa Jonte i hälarna.....

Edwin har även visat sina sy kunskaper i veckan. Han kom hem idag med sitt alster.Han har sytt en kulpåse & den blev jätte fin se här bara
Kanon fin, han syr bättre än sin mor, som inte kan köra en raksöm engång. Har aldrig kunnat sy, finns inget intresse....Tur man har fått en duktig son !!

Ozzy har som vanligt varit klockren på våra övningar. Fast att jag nu har kört övningarna på ställen där det dels rör sig mycket folk men även mycket hundar , så har han utför det jag förväntat mig av honom.
Här tar vi en snabb kiss innan vi skall hoppa isäng...
Jag avslutar alltid ett träningspass med en sökövning på hemmaplan, då blir det oftas godis sök eller bebbe sök....

Å jag gillar att ta kort på Ozzy  när ögonen blir så gula lysande klot....
Hahahaha jo han é då för fiiin....

Nä nu kom Gustav förbri, Edwins kompis så nu får dé va bra för denna gången

Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är sällan tant fastnar på bild.. ;)

2009-03-03 @ 14:42:45
Postat av: Anonym

jodu så är dé....

2009-03-04 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0