Lite blandat av veckan som gått.....

Ja föregående helg bestog av snöfall,snöfall & snöfall. Var uppe i 5 X skottning på Söndag .....Så nu får det gärna räcka för min del.....

Träningspass med Ozzy som har gått kanonbra, trots att han ser när grannhundarna går ut så , rör sig inte Ozzy en fena från mig.....Jippie....
Taget från sovrummet, snön täcker nästan halva fönstret.....
En som gillar snön är Edwin. Speciellt nu när han har börjat i skidkul åxå....
Lite bandy spel på pappas släpvagn går gör bra....
Kom ann den som vågar.....

Träningspassen med Ozzy bestog av sökövning på hans gosedjur
Som jag kallar bebben....Sök bebben.....
Å han söker fram den varje gång, min duktiga lille kompis.....
Snygg é han oxå, här blev matte extra glad eftersom det gick att ta ett kort utan att han tittar bort....
En välförtjänt vilostund i sin säng....

Har även fått lite sms från min storebror , först ett med motiv , vy över havet hm....ååå vad det ser härligt ut, en lätt hemlängtan infann sig, må jag säga.

Dagen efter så har även Västkusten drabbas av snöfall (hahaha) Eller rättare saggt, snöfjun, annat är det med våra 1 meters högar.....

Nä nu skall jag sätta mig med Edwin & gubben i soffan , dom kollar på film.....

Så ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0