1 dag kvar...

Japp... Imorgon kl:15.35 börjar färden mot Uddevalla. Åker bussen till Östersund, där vi hoppar på nattåget mot Herrljunga. Å sedan byter vi mot tåget till Uddevalla.......

 haha här dök Ozzy upp. Ja det blir gamla bilder eftersom jag ännu ej har fått tillbaka min telefon. Så dé tråkiga är ju att jag inte kommer att kunna ta några bilder i Uddevalla , tyvärr. Men men får väl överleva dé mé. Tänk Er på Torsdag får jag äntligen träffa min pappa igen, underbart. Å alla mina syskonbarn, kompisar, bröder släkten.... Ja hejåhå vad sköj. Dé é ju 2 år sedan sist...

Nä nu skall jag kolla till Edwin, han är nere å fiskar, fick en harr i morse. På första kastet....

Ha dé gött.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0