Sol, sol, sol & salta bad...

Ja det har det varit i några dagar nu. Vaknade igår vid 09.00 tiden kollade ut & såg då denna vy...

 Så vi packade i hop oss & åkte ut till min kära vän Maria på Lanesund, för några timmars sol, bad & krabbfiske...

 Min kära vän Maria...

 Edwin spanar in läget...

 Å här simmar han för fullt. Nu sitter simmtagen , han är gör duktig.....

 Krabb fiske....

 Totalt drog han upp 20 stycken krabbisar....

Ett annat djur som inte är så trevligt dök upp undertiden vi badade.....

 Brännmaneten... Å den är inte trevlig att simma på, så vi fick flytta på oss.

På eftermiddagen blev vi bjudna ill mina brorsbarn Robin & Michaela å deras moder Yvonne. På grillat, med go sallad... Gött va dé....

På kvällen slappade vi bara klockan går fort här nere. Vips så är hon kväll.. Idag skall vi in till min pappa en sväng... Så nu skall jag fixa lunch till Edwin...

Så ni får..

Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Amrén

Hänna hemma är de uppehåll just nu, en trevlig överaskning måste jag säga!



Ikväll ska jag vara barnvakt åt en 11 v söting. Dakira blir alldeles till sig, vet inte riktigt hur hon ska göra för han är ju så liten :)



Hörs när du kommer hem!

Ha de och hälsa Edwin!

2009-07-27 @ 14:44:52
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0