En vanlig vecka..

Med jobb m.m Ja dagarna börjar ju alltid med det svåraste...att få upp Edwin ur sängen, där har Ozzy nu en uppgift. Först låter han mig försöka en gång, jo jag får bara ett försök sedan går han in å börjar med sin väcknings metod



Ja han é sååå duktig Ozzy, han lyckas varenda gång...

Vädret har ju bara varit blött, nån dag har dé varit bra men större delen dåligt väder....

Resan till Uddevall den 22 Juli är nu betald å dé känns såååå skönt. Ladda upp nu kommer vi snart....

Idag har vi varit på kala´s. Både Elin 19 år ,  hennes kusin Emma 20 år  & farfar fyller år. Dé é álltså triss i födelsedagar denna vecka..

Å firandet gjordes idag hemma hos farmor & farfar där, det har bakats både smörgåstårta, vanlig tårta & bullar. Å mumma va gött dé va....



 Ååååå ni ser ju själva.....

Sedan var dé dax för paket....

 Födelsedagsbarnen Elin & Emma....

Ååå vad kan dé va i paketen ????

Tyvärr fick jag inget kort på farfar med jätte grattis till honom mé .......

 Farmor Linnéa & Elin hjälps åt med att hjälpa gammelmormor Emma med håret

Å medans vi satt på farmor´s veranda å tjattrade så kom dé förbi 2 hästar, mysigt speciellt på avstånd... Jag gillar inte när dom kommer för nära.....

Så det var denna veckan, å nu é dé Lördag å 39 dagar kvar till jag & Edwin åker till Uddevalla......

Ha dé gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0