För Elin har tagit studenten....

Ja igår tog ju Elin studenten....Hääärligt...



  Ja så här glad är man när man tagit studenten....




Kvällen var nog säkerligen riktigt bra åxå för jag fick detta sms av Elin under kvällen....

 Hahaha

Ja annars så har veckan gått sin gilla gång, jobbat på som vanligt. Fick faktiskt en jätte fin present på Onsdagen av min chef...

 En bok från Västkusten...




Sedan har ju även en av mina bröder haft fiskelycka ...

 Garry skickade detta sms , å gud så gött.....

Idag är det då Sveriges Nationaldag å jag, vi bara slappar...Underbart. Fick faktiskt sova till 10 idag innan Edwin ruskade i mig.....

Nä nu skall jag slänga mig på soffan å inte göra nått... Så...

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0