Alla söta ting é tre.....

Ja jag har en arbetskamrat som föder upp katter Erika å kolla bara vilka sötnosar, jag é helt förälskad.....

 Titta bara på kattungen i mitten , ååååå mitt hjärta smälter...

 Å här é hon längst till vänster....Jo jag måste erkänna. Jag är kär.....

Ni måste ju bara titta in på Månhedens  & kolla in dessa underverk & mycket mer....

På jobbet har dé väl rullat på, det har börjat lugna ner sig nu så någon övertid i helgen behövs nog inte......
Hej å hopp här jobbar Erika å Stellan övervakar.....
Ja jag jobbar...sluta nu !!!!
Ja här é hon då, uppfödaren till dessa underbara varselser ..Hon föder upp Norska skogskatter & Ragdolls. Så glöm nu inte att klicka in på Månhedens    ni lär inte ångra Er....

Nu hägrar en långpromenad med Ozzy, han står här bredvid å tittar med sin fina bruna ögon.....

Så till nästa gång

Ha dé.....

Men glöm inte !!!   Va rädda om varandra,  ni é unika & värdefulla allihopa var & en på sitt sätt !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0