En helt ledig Lördag....

Å vad härligt , denna helgen är man bara  ledig, idag Lördag börjades dagen med go frukost. Gröt & kokta ägg....

Det sämsta var att eftersom jag visste jag skulle slippa jobba idag så hade jag lovat Edwin att vi skulle åka till Aktiviteten & bowla. Men döm av min stora förvåning, när vi äntrade Aktiviteten så meddelades det oss att Bowlingen är stängd på grund av personalbrist..... Så jävla typiskt. ..... Man kan ju åxo fundera på hur dé går till... nog borde dé finnas arbetslösa som behöver sig ett jobb...

Ja ja, vi åkte hem & packade badkläderna istället & åkte till badhuset.

Ny duschad & klar för att gå in till badet...

Från början var vi helt ensamma i hela badhuset....Hääärligt....

Åååå så kalllt.....Burrr....

Fixar me cyklopet...


Efter badet behövs lite styling...

Å så tjusig man blir....

På badhuset träffade vi även kompisen Love som följde med oss hem....

Å vad gör dom....Spelar tv´spel....

Ej kontaktbara , ...HALLÅ !!!!!

Å äntligen kontakt, tjenare !!!

Spelet var Surf´s Up.... skitkul...

Sen var det dax för Love att åka hem & för oss att fixa middag, som blev hamburgare mums...

Nä nu é jag trött såå....

Ha dé gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0