En underbar dag...

Ja idag har vi varit på besök hos min vän Erika  & hennes familj i Barsele. Ätit gött & mått gött. Härligt .. Edwin tyckte dé va kanon att få träffa kattungarna & gosa med dom.

Små sötnosar...

Edwin försöker gosa med en av tjejerna....

Kiss,kiss,kiss kom då ......

Å vá lena å sköna dom é....

Puh, äntligen får jag vara ifred....

Bråk i kattsängen....

Kom ann då.....


Erika håller upp en av tjejerna...

En som jag verkligen blev förtjust i var denna fina herre.....

Grannen Olle verkar hungrig, men det ser hårdsmält ut dé där.....

Kanon fint väder var dé åxå tills vi for hem & närmade oss Storuman. Då hopades molnen å snön vräkte ner. Snöflingorna  försvann ganska snabbt men dé var molningt å tråkigt.....

Tack snälla Erika för inbjudan, dé har  varit  en underbar dag ! Kram....!!

Nä nu skall jag försöka fundera ut nån middagsmat



Ha dé gött....


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja så länge du låter min kisseong (grisöra´t) vara så är det OK :) Den är min!

2009-03-15 @ 20:16:15
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0