Ja då var det Söndag igen...

Å veckan har gått i vanligt tecken, mycket på jobbet, men bara 1 dags jobb i helgen....Skönt.

Tog en sväng med min vän Jenny & hennes vovve Dakira, som jag för en stund funderade på om hon var en alien , kolla här (hihi)
Wow en sånn alien brud....
Nä så här snygg é hon allt....

Idag var dé avslutning på Björnligan/Skridskoskolan å dé har varit skitkul denna säsong. Dé har bara ramlat in barn, kanon. Det var ett tag som dé var lite dystert med antalet barn där , men nu ......
Lek å stoj....
Här kommer jag...passa mig.....
Edwin i full fart....
Matchen i full gång.....
Skridskoskole sidan....
Tur att MoDo kan vänta sig stark förstärkning i framtiden ....
Jag är redo...
Fika time i omklädningsrummer med tränaren Tommy ......


Jag har även fått lite sms av  min storebror Garry , fina snöbilder från Västkusten....


Fina bilder som får en att längta hem en aning......

Va nu rädda om varandra där ute & ta aldrig något eller någon förgiven....

Ha dé gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0