Rozzi & Ozzy.....

Ja då har vi varit & träffat våra vänner igen. Inger & Rozzi. Å gissa om Ozzy vart  glad när hans vän dök upp.....tjooohooo

 Ozzy drar ett ärevarv på storhälla i väntan på sin vän...

 Vars é han ????

 Men kommer han aldrig....?

Men tyst nu hör jag nått.....

Halloj !!! Nu kommer jag !!!!.....

Åååå vad kul, vad vi busar.....



 Bus, bus Å mera bus....

En annan som dé var mycket bus i var Edwin....





Mamma....jag vill upp på taket....

Å jag tog mig upp...hm nu skall jag bara ner åxå......

Inger lär Edwin lite hundvett...

En trött Ozzy, som passar på att rensa tassarna från snö....

Efter våran träff idag gick färden til Ica för att inhandla lite middagsmat. & middagen idag blir ...

Köttbullar, hemmagjord gräddsås, kokt potatis & snittgurka. Å gissa om dé blev gött. Johooo....

Gubben min har varit rätt mör idag. Igår var det skotertävling i Tvärålund  som pågick i 4 timmar. Då körd dom i ett lag bestående av 5 stycken förare. Och deras heter då Team Yngvesson. Dé gick ganska bra hamnade på 3:dje plats. Inte illa alls.
Dé blev ju en buckla till.....

Å nej, nu ser jag till min fasa att dé har börjat snöa igen.....Puh...som om inte vi har fått så dé räcker.......

Nä nu är Edwins kompis Axel på väg, så ....

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0