Grattis i efterskott Emma !!!!

Ja först vill jag börja med att Gratta, världens härligaste människa. En underbar person. Gubben´s mormor Emma som i Söndag´s fyllde 96 år !!!! GRATTIS !!!!





Tyvärr kunde jag ej närvara på hennes kalas på Lördagen eftersom jag låg sjuk i feber,ont i kroppen & halsont...Typiskt !!

På Söndagen tog jag mig iallafall ut på altanen, vi hade kanon väder vamt & härligt.

Gubben laddar upp inför sista skotertävlingen nästa Lördag:   Gräsdragrace - Åmsele

 Edwin pustar ut vid middagen i värmen....

Veckan började med jobb som brukligt, sedan på kvällarna en cykeltur med Ozzy, å jodå dé går bara fin fint. Gött !!!

Det tråkiga är att se allt skräp som folk tycks tycka är jobbigt att slänga där det skall slängas. Å istället hivar ut dé i skogen. Papper, cigg paket m.m kan jag köpa men när man ser målarfärgsburkar o dyl.....Dé é lågt !!!





Har även fått ett sms av min gode vän Inger & hennes snygging Rozzi , som dé gick jättebra för i helgen....

 Så här vilar han välförkänt....Snyggingen...

Den mesta snön har nu farit bort som tur é, å träna har börjat att slå ut. Så nog får vi en sommar vi mé...

 Men än så länge är dé inte mycket vatten....

Ja. ja Jenny jag skall visa vad duktig du varit med krattningen...

 Se där...Hon kan ju....hon mé....

Nä nu skall denna killen i säng...

 Natti, natti....


Så Ni får ha dé gött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0