Lite smått & gott !!!

I Söndags kväll var dé fotbollsmatch på baksidan huset. Edwin & Axel V/S Kim & Tomas. Småkillarna vann givetvis.

 Kom an då !!!

 Galant räddning....

 Straff på Kim.....

 Blivande (Ravelli) grann pöjken Axel, vaktar målet mé bravur...

 Kim försöker komma förbi Edwin, men dé lyckas han inte mé....

Det har varit väldigt kallt nu ett par dagar, burr...Men jag har ändå packat bort både vantar å mössor & bytt vinterskorna till crocs...

Lite blommor har jag trots kylan fått i min rabatt...





Tryckt ner lite solrosfrön i jorden har jag oxå gjort, vi får väl se om det blir nån i år....

Jag vill oxå påminna om att gå in på Månhedens & kolla in dom söta små liven som är till salu...

Sånna snyggingar.....

Sedan så vill vi Gratta farmor Linnéa på hennes namnsdag idag !!! Grattis !!



Nä nu é dé dax att göta nån nytta, ikväll skall jag kolla på Dé okända jag gillar att kolla på sån´t , man vet ju aldrig.....

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0