Ömsom sol, ömsom regn....

Ja i helgen har dé varit lite av varje. Men mestadels har solen varit framme, men det har varit iskallt i vinden. Bara när man suttit i lä, har dé varit varmt å gött....

Edwin hade kompisen Love på besök, Fredagskväll & hela Lördagen. Fredagen satt dom mest å spelade tv´spel men på Lördagen blev dé en full ute dag. Med både fotbollsspel å hopp i borgen....





Själv passade jag på att putsa lite fönster å ta hand om tvätten...

I Fredags åt jag dom första gubbarna...mmmmmmm va gött dé va.....

 Kolla bara vad goa dom ser ut. Å jag lovar dom var gör goa..Söt/sura underbart....

Lite solning blev dé åxå tid för, å undertiden jag satt å solade fick jag lite besök på gräsmattan, om Ni klickar upp bilden så kanske Ni ser vad dé är för besök...





 Ser Ni nått ??? Ja dé Ni skall se är en lite,liten,liten pippi.....

 Ozzy cyklar jag med varje kväll, å dé går bara fin, fint. Igår blåste dé stormvindar så då tog vi en långpromenad istället för en cykeltur. Här vilar han ut efter en tur...Gottar sig i solen....

 Måste hålla lite koll på barnen....Å vakta mattes rabatter....

Ja i rabatten så växer dé så dé knakar...



 En till som växer så dé knakar. Ja lillkillen börjar 1:an till hösten, herregud, tiden bara rusar iväg...
Till semester tar jag & Edwin en resa ner till släkten på Västkusten, äntligen skall jag få träffa min underbara far & syskon med syskonbarn...Alla underbara vänner ..Komma hem & bada i riktigt vatten. Saltvatten. Dé finns ingé bättre....

Nä nu kom Edwin´s kompis Petter på besök, så nu få Ni.....

Ha dé gött....



Kommentarer
Postat av: jenny

Då får du minsann bada för ja me! :)

2009-05-27 @ 10:07:22
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: Marita

Men Jenny !!! Dé é ju bara du följer mé....

2009-05-27 @ 11:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0