Helgen är här....

Jupp idag är dé Lördag å vädret,ja vad säger man. Norrlandsvädret börjar mer å mer likna västkustvädret..Grått, mulet å regn. Ena stunden snöfall sedan ösregn.

Har fastnat idag på facebook i deras spel som egentligen inte säger ett smack. Ena stunden sitter man å lagar mat i cafét, sen gör man rent ´hos sina fiskar. För att sedan plöja åker i FarmVille..Ja man é ju inte riktigt klok.

Det bästa med FB har varit att jag har funnit mina underbara vänner sedan ja jag vet inte riktigt hur länge vi känt varandra men länge é dé. Å det underliga är  att vi under dessa åren har tappat kontakten många gånger. Men på nått sätt har vi funnit varandra igen. Underbart......

Satt å surfade på You Tube en sväng förrut & fann då denna video med dessa underbara killar...



Lyssna å njut.!!!!.. Kram på Er grabbar !!!! Min son hälsar att Ni rockar fett.....

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0