Länge sedan sist....

Jo nu var det ett tag sedan man skrev i bloggen. Här är det bara grått å trist. Regn å mulet mest hela dagarna men just nu när jag tittar ut från mitt arbetsfönster så kommer det lite snöflingor , dock väldans små.

Annars har vi haft fet bra. Lugnt å härligt. Kalas var vi på i Lördags jag å gubben. Hans jobb bjöd på middag på Hotell Toppen å gud så gött de va...

Det var skönt å komma sig ut en kväll på krogen, jag kan säga att det tillhör inte vanligheterna. Jag tror det é 6 år sedan sist....

Nä nu börjar telefonkön stiga på jobbet så Ni får...

Ha dé gött ....

Största pokerbonusen någonsin
Vi rekommenderar Betway när du ska spela poker. Mycket bra sajt och med den högsta bonusen på 500% upp till $5000. Mycket förmånlig eftersom du kan välja att ta ut så mycket du klarat när du vill.
Klicka här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0