Nedräkning pågår.....

Jo nu räknas dé ner varje dag. Idag är dé 4 dagar kvar...Ujujuj vad spännande Edwin tycker dé är. Vad är dé nu som är så spännande undrar Ni ?

Jo- Edwin fyller 7 år på Söndag, å herregud säger jag. Vad tiden går fort. Tyckter inte dé é så längesedan jag gick med den stora magen. Hejåhå....

Blött,mulet,grått å trist har dé varit nu hela veckan, typiskt November väder. Så nu tycker till & med jag att lite snö vore allt helt okey. Dels för att det blir ljusare. Å dels för att det är lättare att hitta på grejer ute. Nu é dé bara urk att gå ut...

Nä nu skall jag rensa kamin, starta den så vi får lite värme i huset....

Ha dé gött


Kommentarer
Postat av: Annica

Se t.o.m. du vill att det ska komma snöööööö.....

;-)

2009-11-05 @ 20:31:44
Postat av: Marita

NU snöar dé...

2009-11-06 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0