Vaccin eller inte vaccin .....

Ja Ni jag är just nu helt villrådig. Den ena säger si den andra så. Jag är väl inte så orolig för mig men när det kommer till Edwin så... Ja denna fråga är inte lätt.

Ska vi vacciner oss eller inte, var inne å läste på en sida jag hittade, Den nya influensan men jag blev inte klokare för det...

Ja ja man får väl våndas å fundera ett tag till. Annars é det bra här uppe i vinterland, som just nu inte är något vinterland längre, snön är nästan borta å dé é + grader. Härligt.

Nä nu skall jag försöka få Edwin att slappna av å sussa för natten. Gubben har jag redan nattat, det var enklare.....

Jo jag har en vånda till. Står i valet å kvalet om en ny mobil, har kollat in en lite extra men jag kan inte bestämma mig. Jag hatar å vara så här villrådig men denna är det iallafall Sony Ericsson

Nä nu ropar Edwin, så Ni får

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0