Flingorna faller....

Ja nu är dé kört...Utanför fönstret faller stora vita flingor. Blåser halvstorm å é riktigt busväder....

Synd, jag hade ju tänkt putsa fönster idag ....Tråkigt. Annars har det varit en bra helg. Gubben é i Stockholm ser på NHL hockey, jag & Edwin var igår på badhuset i 3 timmar....Sedan åkte vi till Sibyllas å käkade gött. Så slapp vi laga middag...

Idag blir dé go middag. Skall göra älgskav å pressad potatis.....Mumma

Fy vad det snöar å jag som måste köra iväg bilen bort till lagning å gå hem...Burrr..Attans jag skulle gjort dé igår när solen sken å dé va skönt ute....

Nä nu skall jag plocka fram lite varma kläder å ge mig iväg...

Så Ni får ha dé gött....

Ni kan ju klicka på denna länk Storuman så kanske Ni får se vårt fina snöfall

Attans dé syns ju inte... men men.. Dé snöar faktiskt.....Å é svinkallt

tagen bild från VK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0