Jo Ni den ligger kvar...

Snön alltså, nu verkar dé som den kommit för att stanna. Jo visserligen blir dé ju ljusare men jag tycker ändå att det är för tidigt, i mitten av Oktober, även för att vara Norrland....

Det enda jag faktiskt längtar efter nu vad det gäller snö, är att få åka hundspann med min goda vän Annica, hon har egna hundar å kör eget spann. Å jag å Edwin skall få åka med i vinter, (hoppas jag)

Ikväll har det varit ganska lugnt, Edwin har haft kompisen Axel här en stund å visat upp sitt nya fina rum.

Å gubben ligger i soffan å päser , kollar på fotboll, konstigt ?? é dé ingen hockey... Nähä

Imorgon är dé hockey träning för Edwin med D-ligan, då skall han få gå till mitt jobb själv för att sedan ta sig till ladan...Jo han fick göra samma sak förra Onsdagen å dé funkade kanon bra, fast jag är mäkta nervös innan han kommer fram. Men man måste ju släppa taget lite, men jobbigt é dé....

Nä nu hägrar bingen...en liten bild från Storuman nu bara. Synd att det inte går att ta bättre bilder med den mobilen jag nu har, men men.

jo just dé ja, så här ser dé ut på jobbet under lunch, när vissa av oss behöver vila ögonen en stund, vara för sig själv en liten stund.........

å så här ser det ut just nu här i vinterland.....

Nä natti, natti

Ha dé gött......

Kommentarer
Postat av: Annica

Självklart ska ni komma å åka hundspann i vinter......

2009-10-21 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0