Tiden går...

Å nu är det redan Söndag igen. Snön har regnat bort, tack gode gud. Å nu är det + grader igen. Badade Ozzy igår, ojojoj vilken päls han har é inte färdig med borstandet ännu.

Det blir en repa genom pälsen idag åxå å han tappar otroligt mycket päls nu... I natt har han varit i farten väckte mig tidigt med att stå i fönstret , stirra ut å skälla. När jag kollade fanns ingen där...hm. Men han fortsattte ville inte ge sig, så nått måste dé vart som han har sett å hört. Mysko....

Edwin har nu börjat sova uppe i sitt nya rum, men det var lite läskigt tyckte han i början men nu går det bra.

Elin é på väg neröver södra Sverige å gissa om jag ville följa mé...Hon skall neröver å träffa kompisar.

Nä nu skall jag koka gröt till mig, Edwin å Ozzy sen får vi se om det inte blir en slappar Söndag idag...

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0